2009-10-19
17:32:40

Tjena!

Tjena!

Mohahaha, Jaa har kommit hem från skolan nu eller slutade 13.20 mohahaha.
Fast spanskan och tyskan fick sluta tidigare för spanska läran kom intee och i tyskarnas klassrum smällde dem prutt-bomp moahahaa. Fast franskan var inte jjobbig vi såg film gick på "toaletten" för att prata med mina kära vänner sa hejdå och sånt men erica vill vara med på franskan så det var lite kuligt:P
 
Jag kan säga att fabian har varit duktig han rökte inte en endaste gång igår :D
Iallafall vad han sa det kanske inte är hela saningen ;P


ERICA OCH JAG DEN 9 JUNI<3


//Camilla<3

Postat av: Erica Guldbrandzén

Men där är ju jag! ;D<333

2009-10-19 | 20:20:40
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: