2009-12-22
11:25:24

22 / 12-09

TJENA!


Jag har precis vaknat och ligger i sängen o myser.

Snart ska jag gå ner och äta lite frukost. Känner det börja brännas i magen ;D.

Idag ska jag nog vara hemma ett tag och städa för gjorde inte det igår men om någon ringer så kan man nog inte säga nej ;D.


Vilket tråkigt inlägg. Men jag har inte gjort så mycket. Hhehe!



Juste igår såg jag på Lasses och majas deketivbyrå men somnade i slutet så vet inte vad som hände :(.


Jag orkar inte städa men måste man så måstem man!

Äta bör man annars dör man!


En cool bild :D



//Camilla <33

Postat av: Jaane

Skicka in julkort :) Så hamnar du i bloggen :)) god jul

2009-12-22 | 13:17:54
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/
Postat av: Mormor

Längtar till nästa sommar då jag ser den härliga kvällen i Valdemarsvik.Kramis

2009-12-22 | 22:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: