2009-12-23
13:15:31

Du får ingen mat, du får ingen mat för du ska banta!

Tjena!


Idag vaknade jag runt 12.00 av att min katt kom och la sig på min dator. Så det börja låta. Efter så kunde jag inte somna om så satte på HITTA NEMO! Och efter ett tag ringde min bror och undrade om jag ville ha lunch (donken) såklart jag vill så vi gick ner till centrum och köpte hem pappa var också med.

Nu har jag ätit och ska snart duscha och fixa mig för dagen. För jag vill vara med mina vänner idag och jag måste träffa Isabelle iallfall för hon har mitt mattepapper.

Men jag ska träffa alla sådetså!


//Camilla <33
Postat av: MATILDA,

Fin blogg!

Allt bra :)?

2009-12-23 | 13:45:05
URL: http://liinamatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: