2009-12-22
22:16:20

Tänd ett ljus och låt det brinna!

Tjenixen!


Idag så var jag med Cissi, Isabelle och Erica. Vi var hoss Erica och körde Tecknet och åt lite "nyttiga" saker. Men så klart förlorar jag och Isabelle! Men Erica och Cissi hade bara tur.

När jag kommit hem så har jag hunnit äta (pizza) och nu ser vi på någon film på 5:an (surviving christmas) den är rätt rolig.

Efter filmen ska jag fixa min katts låda ;( och ta bort sminket sedan kommer jag säkert se en till film som man gör på lov-kvällar.


Gammal bild ;)

Fixar håret :D (Gammal)

 
Marie fixar håret jag i bakrunden :D


Bilderna är tagna från min pappas data :)

//Camilla <3

Postat av: Marie

Sluta ljug!!! Vem fixade lådan och sminket?????

Knäppis

2009-12-23 | 10:45:09
URL: http://marybu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: