2009-10-27
12:40:49

Tjalalala<33

Tjena!

Jag Isabelle berättade lite kort om dagen igår moahah!

Jag kan berätta att i söndags när jag och Erica levde livet så gick min mobil sönder :(
Jag var väldigt sur på den så skulle jag kasta den på marken 5cm högt. Så hade Fabian precis spotat så såg jag inte det för en jag tog uppp den igen :(
Men nu har jag fått min systers gamla nokia N73 Denär lite för proffsig för mig förstår den inte:P

Idag tänkte jag vara med johanna, men har inte kvar hennes nummer, för dem var inte sparade på sim-kortet ;(
Så har faktiskt ingen aning vad jag ska göra måste göra läxdor fast det kommer aldrig hända iallafall:)

Bilderna är tagna från ericcishh Fast inte dem två första <33




///Camilla <33

Postat av: Erica Guldbrandzén

HAHA, charmigt!

2009-10-27 | 15:53:12
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: