2009-10-29
14:49:15

Sweet dreams!

Tjena!

Nu har jag lagt mig i sängen och ssett på SOS-segelsällskapsresan. Den är sjuk mohahah!

Det känns som jag inte har något liv ligger hemma medans alla är borta. Det blev ingen netonnet :(

Så får vara hemma och äta mina djungelvrål som har väntat på mig i typ2 veckor<3

Jag måste köpa Cissi en pressent men tycker inte om att gå ner till centrum ensam. Så tråkigt!

Kommer nog vänta på min syster så kan hon och jag gå ner tillsammans.

Varför är alla upptagna idag!

Det är ingen hemma, så jag ska duscha och fixa mig sedan fråga min syser vad hon gör efter jobbet.








///Camilla<3

Postat av: Erica Guldbrandzén

Jag var inte upptagen!!!! ;O<33

2009-10-29 | 16:58:38
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: