2009-10-17
13:10:14

STOPPA MIG!

TJENA!

Jag kan börja berätta om igår:P

Efter skolan så gick jag,cissi,isabelle och erica till centrum dem skulle leta pressent till vega:P

Men dem hittade inget roligt så cissi köpte maränger för kvällen och jag köpte två x-ray och erica en ekologisk cola:P Vi röde på oss väldigt mycket igår var hoss mmig, erica och isabelle sist gick vi till cissi vi åt middag sedan såg ett avsnitt på desprete housewives;p Sedan skulle vi gå och mötta fabian i centrum så fick springa lite sedan tillbaks och då såg vi på någon skräck film fast den var inte så käte läskig men sedan flummade vi bara, Vi somnade runt 2.00 tror jag;P 

Vi gick upp kl 8.00 tror jag för cissi skulle spela match och vi är så söta och åker med det var roligt dem van med  4-0 HUDDINGE ÄGER!

Hahaha:P  



Mohaha, Colan står fortfarande halv tom på min bänk:)

Jag och isabelle på bilden<33

Cissi på matchen<33

Bilderna tagna av www.fightforme.blogg.se

//Camilla<3

Postat av: Cecilia Rydell :)

haha jag ser helt borta ut på bilden x) <333

jag vet huddinge äger ;D

ni var jätte snälla som följde med :)

2009-10-17 | 15:04:17
URL: http://ryds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: