2009-10-03
23:03:43

Jag är 14år!

TJEENA!


Idag fyller jag år! Och imorse så blev jag väckt halv 7 :( Jobbigt.

Jag fick en plattång,laptop och hötalare. Sedan åkte jag och mamma till Nacka Forum och skulle handla,men mådde inte så bra, igår så var man rätt uppe i varv så lite trött.
Och tror att jag åkit på en liten förskylning:( Men i Nacka Forum så hittade jag en tröja från Hm, jätte gosig. Sedan köpte jag ett par skor eller mammsi:D Jag måste bara berätta att idag  har jag sett två st kändisar först carola och sedan börje salming (FD:hockey spelare). Lite roligt.

Nu har jag bara tagit det lungt med isabelle och sigge<3


Skorna.



Tröjan<3


Marie<3

Jag efter maten såg film på min nya data <33

///CAMILLA<3

 

Postat av: Marie

åh vilken fin bild på mig. suck syrran

2009-10-05 | 08:57:18
URL: http://marybu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: