2009-11-24
20:00:23

Sovaaa

Tjena!

Idag gick jag upp exakt kl 07.08 så hade lite bråttom men såklart hinner jag. Det var hemkunskap som första lektion. Vi gjorde pepparkaksdeg mums! På tisadag så ska vi göra peppar kakorna.

Sedan skulle vi ha franska men våran lärare är sjuk så vi sskulle bara översätta en text sedan sluta.  Så fick vänta ganska länge på mina vänner efter.

Fysiken gick bra för vi gjorde inget jobbigt skrev bara av det hon ritade på tavlan.

På lunchen blev det tacos-buffe. Det var inte så jätte gott för köttfärsen smakade bajs/kiss.

Sedan hade vi idrott det orkar jag inte berätta i detalj vad som hände.  Men tennis/pingis/badminton.

Svenskan så läste vi och fick tillbaks våra bok-prov. Hehe :D

Elevens val så jobbade jag och Erica faktiskt väldigt bra. Så är stolt!

Sedan slutade vi!!!




När jag kom hem så såg jag ett avsnitt av Ghost wisperier. Efter somanade jag och vakande av att mamma frågade vad vi skulle äta.


Nu har jag ätit och ska se Ugly betty och Desprette houswives!



Vet inte vrf :)



Juste idag på idrotten så körde jag och Erika ihop på badmintonen då så märkte vi att jag är kortare än näten :D
Hon kun de ha iallafall halva ansiktet över. Men jag var helt under ;) .


//Camilla <33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: