2009-11-01
22:30:59

School ):

Tjena!

Det blev inget med mitt hår idag blir någon gång i veckan istället. Just nu så gör jag faktiskt ingen ting. Har lite tråkigt men vill att tiden ska ta lång tid på sig så det inte blir morgon.

Jag kommer säkert försova mig imorgon för kommer alldrig klara att gå upp kl 7 morn.

Men ska göra mitt bästa!

Ska kolla bloggar,Facebook sedan blir det nog en sov-film.

Kommer säkert inte skriva på morgonen men efter skolan så kommer jag!

Pöss pöss!

Jag hade tänkt ladda upp en bild men det funkar inte för bajs blogg.se är såå segt idag.



//Camilla<3

Postat av: fijah:)

HEjsan! Hur är det med dej?^^

2009-11-01 | 23:36:02
URL: http://feliciasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: