2009-11-13
17:36:16

Parttajj!

TJENA!



Idag så var skolan okay! Efter skolan så åkte vi ( Isabelle, erica,larsson och cissi)
till centrum för dem skulle köpa pressent till johanna, Sedan följde jag med Erica till bussen där träffade jag Julia och Frida sen när vi gått en stund så mötte vi Johanna och johanna :D Värsta träffen :D Men jag skulle hem. Dem skulle hyra film.


Ikväll partyy!!

 
 Jag har precis sminkat mig hade valt kläder men mina jeans kunde jag inte ha så vet inte vad jag ska göra men ska vara där 19.00 så har lite tid :D
Före:

 
Efter:



Lite anorlunda iallafall :D
Det är ögonen ni ska kolla på :D

Jag ser Knasig ut jag vet men det är roligare med bilder :D


//Camilla<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: