2009-11-22
00:29:08

My place!

Tjena!


New Moon var ju fett bra! Älskar den! Den var bättre än Twilight! :D Kan inte vänta tills 3:an kommer ut! Jag grinade tillomed. Den sååå braa!

Efter bion som slutade runt 17.30 åkte jag, Erica och Isabelle till Huddinge och åt Donken!  Mums! Vi satt där ett tag och bara pratade :) När vi hade suttit där någon timme drog vi hem till Erica. Men Isabelle var tvungen att dra hem ungefär driekt för Joakim (hennes bror) ville ha tillbaka hans busskort. :( Så då följde vi med henne till busshållsplatsen där vi också träffade Cissi! :) När Isabelle hade åkt gick jag och Erica med Cissi och hennes syster Malin till Coop för att dom skulle köpa glass, haha! :D Sen drog jag och Ericaa hem till Erica igen. Och då satte hon på Myscene till Mig för jag ville se den! ;) Sedan lyssnade jag på hennes i--pod och var social :D Medans hon satt vid datan (jag sjöng så vackert)

Men nu har jag precis kommit hem ska fixa mig för natten sedan sätta på en bra film och inte längta tills imorgon, det är bara städa då :(

Juste på bussen till Erica träffade jag Amy ni kommer säkert att få se bilder senare :)






//Camilla <3



Postat av: Erica Guldbrandzén

Kopierat min text skitunge :)<333

2009-11-22 | 12:56:46
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: