2009-11-30
23:26:28

Litet test!

TRÅKIGT :D

Namn: Camilla Häll
Födelse år: 1995
Bor: Huddinge
Familj: Mamma&Pappa, två syskon
Gillar: Vänner
Favorit plats att äta på: hemma
Bästakompis: Ísabelle
Känsla just nu: ont
Varför: För jag är sjuk!
Favorit mat: Nästan allt jag äter!
Vad har du på dig nu: Ett par mjukis shorts och linne.
Vad för smink har du på dig nu: Inget alls.
Vad för smink brukar du ha: Foundation, mascara & puder
Har du druckit: Ja
Är du stolt: Över?
Ska du fortsätta dricka: ee
Har du rökt: noppe
Har du rökt vattenpipa: Ja
Har du snusat: Neej
Är någon kär i dig just nu: vet inte :)
Vem: ??
Har du haft sex: Nej
Har du gjort andra saker än sex:
Vill du ha sex: Secret i can never tell!
Har du sovit hos någon du inte ville sova hos i veckan: nej
Vem/Vilka: Ingen?
Är du olyckligt kär just nu: Jaa!
Håller du vad du lovat: Försöker..
Har du dåligt självförtroende: det beror på
Har du mått dåligt och haft självmordstankar någongång: Nej
Har du lust att äta jordgubbar just nu: Varför inte?
Saknar du någon just nu: Jorå, många faktiskt
Vem/vilka:  Alla mina vänner som ja skulle ha träffat idag :)
Mohhaaah!
Nu ska jag se på csi NY sedan sleep!
//Camilla<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: