2009-11-08
17:54:25

Farsdag<3

Tjena!

Idag så vaknade jag runt 12.00 så såg jag,mamma och marie på the propsol? Sedan följde jag med marie när hon tränar små grabbarn. Efter skulle vi åka till morfar i vårberg. Det gick bäldigt bra för oss vi svängde av för tidigt. Det var inte alls mitt fel :D

Men sen kom vi ditt iallafall. Och åt korv och lite sånt. Det var såå trevligt! Men mina kusiner och jag har inte så mkt gemensamt.

Men nu är jag hemma och ska plugga men det kommer aldrig hända.


                               ERICA ISABELLE JAG!

Jag ser såå lång ut :D



//Camilla<3

Postat av: johanna :)

inte för att förstöra allt men du står ju på den dära trä saken (a) <3

2009-11-09 | 16:25:21
URL: http://jhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: