2009-11-05
22:39:09

Dags för sovis!

  Tjena!

Nu har man fixat sig för natten. Och längtar till imorgon för det är fredag! Fast lite jobbigt att vi slutar 20 över 4 ;( Men har sov morgon iallafall.

Juste min mamma såg att jag hade tappat bort kortet så det lev en stor letning idag och vi hittade det under alla jackor i hellen!  Så imorgon gäller buss.

Jag ska ner till centrum med Isabelle och shoppa lite sedan måste jag hem och städa för annars kommer jag inte kunna göra något på kvällen.


Det jag ska köpa är:

Foundation
Conceler -stavas?
Pressent till Johanna
Bh (kanske)
 

Vem vet man kanske hittar något roligt!



Jag ÄGER på att fiska!


///Camilla<3

Postat av: Erica Guldbrandzén

Ni slutade väl 20 över 3? ;) Jag slutade ju 20 över 2 <333

2009-11-06 | 16:33:33
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: