2009-11-14
10:50:20

Da da di da da!

 GOD MORGON!





Jag har blivit väckt av min kärra syster så är väldigt trött. Hon vill att jag skulle till flemmingsberg för att kolla på en match med små pojkar, så det ska jag göra idag :( Sedan har jag inga planner för today!

Nu ska jag tvätta bort smiket från igår och  fixa mig.

Min syster frågade om jag vill gå på monster jam ikväll jag svarade Jaa!  (Hon hade grattis biljetter för hon kände dem som skulle vara med) Men hon sa: Då får du gå ensam för jag ska ut ikväll!

Så det blev inget med det :(

HAHAH!




Kan berätta en rolig sak från igår

När Johanna frågade vad äär det för någon skål?

Då sa cissi jag tror det är tapervere (stavas?)

Hahaha!


Det fanns  2 skålar godis en med surt och en normala godisar :D

Hoppas ni förstode!  Jag tyckte det var väldigt kul :D




Moahah!
 
Det är 3D glasögonen man får nar jag såg ice age 3 Moahah!  Jag är för rolig :d

///Camilla<3

Postat av: Erica Guldbrandzén

Tja snygging!

2009-11-14 | 16:39:00
URL: http://fightforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: