2009-11-26
21:10:22

City gross

Tjena!


Efter jag skrev tidigare idag tog jag en liten sov-stund tills mammsi kom hem. För vi skulle åka och handla mat. Pappa, Marie och Robert fölljde också med. Vi åkte till den nya City gross i länna.

Det var rätt bra med tanke på att det öppnades igår tror jag.

Jag ville äta totolino men ingen annan så fick laga själv "proffs" jag klarade det.

Juste fick drika min kära X-RAY idag köpte 2 st. Skulle köpt fler :( .

Ska se klart på Paradise hotel sedan duscha!

God natt lingon skvatt!

Det rimmade inte ett dugg men kör endå :P .


Lite roligt hår!


//CAMILLA <33



Postat av: Miss Diana

Läskig bild det ser ut sådär..

Åh då va du nära mitt jobb, jag jobbar vid länna industriområde. Intressant va.. haha =)

2009-11-27 | 15:59:29
URL: http://missdq.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åh, så fin blogg! :)

2009-11-27 | 17:19:00
URL: http://hanshen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: