2009-12-06
01:07:39

Hos erajca pajka! Moahaa!

Tjena!

Jaa, jag har inte så mycket att säga men men!

Har såå trevligt med en sovande erica vi lyssnar på hide and seek. Den är valdigt utråkande när man hör den många gånger men jag rockar på att kunna texten!


Har precis pratat med min syster pyster som ville att vi skulle komma. Hennes pöjkvän fyller nämligen 20 bast!

Så det var PARTY! Men too far away for us!

Mohaaaha!

Så jag och Erica har det trevligt hemma istället jag vill en graj men NEJ NEJ då vill inte hon det :(
Män Älskar henne endå. <3



HAHAHA!  Kolla samtidigt så tog Cissi bild med blixt så den kom bara på halva bilden. Mohaha!




Om Erica ser denna bild DÖDAR hon mig :(

Rädda mig nu fort!!!



Snorbollen säger nu tyvär hej då!


//Camilla <3

Postat av: mst

okej, så roligt :D

2009-12-06 | 01:12:16
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: