2009-12-12
11:18:40

Hallouee!!

Tjena!


Kan berätta om igårdagen för er :).  Ää först gick vi i skolan och sista lektionen så var det bild. Där hållde vi på med att göa glas smycken men så konstig jag är så skar jag mig på mitt fuck-you finger :(. Så det gör bajs ont så fort man kommeer åt. Men blä blä på det. Sedan gick vi hem till Isabelle och honn skule hämta busskortet och sånt. Sedan åkte vi ner till centrum och tog tåget till stan (centralen). Sen var vi och kolla lite sedan åt vi på Taco bar. Mums! Efter så kollade vi mer och sedan åkte vi hem eller till centrum så vi satte oss på donken och jag och Cissi köpte en varsin milkshake. Efter tog Erica bussen hem och vi andra åkte till Isabelle och hämtade våra saker. Vi var där ett tag. Men sen kollade vi nät bussen gick  och den gick om 4min så det var bara att springa och påvägen så tappade Cissi sin kamera så det tog lite längre tid, så vi missade den. Då gick vi istället och mötte Erica. Sen skulle vi ta bussen till Cissi. Men då hittade jag inte mitt busskort :(. Så vi fick gå där jag hade gått idag. Men vi slutade försöka och gick hem till Cissi och när jag tog av mig jackan så låg den i min arm. Jobbigt värre!  Men hemma hoss Cissi såg vi film och hade det mysigt senare åkte jag hem och var bajs trött så somnade.



Min goa mat!

Isabelle <3

Cissi <3


Erica <3




//Camilla <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: