2009-12-17
23:26:04

Gamla stan!

 Tjena!

Kan berätta om den braiga dagen ;P


Vakna 9 gjorde iordning mig gick ner till snäckan för att mötta klassen. Vi skulle till Gamla stan.
När vi kom fram så gick vi till en kyrka. Det snöar som bajs korvar. Sminket ran man frös kunde inte se. På vägen till kyrkan halkar jag HAHA!
Sen när vi kom till kyrkan så fick vi gå fritt så vi gick till donken vi plattan ;D (Fett långt)
 Vi gick in några afärer för att värma oss. Sen efter gick vi till hm och kolla sedan centralen. Tåget var försenat en 30min ungefär ;( så hade trevlight medans vi väntade. Men till slut kom vi fram til Centrum. Där så köpta jag julklappar. Sedan gick vi hem till Cissi ( vi=Erica, Isabelle och jag)
Fast vi hyrde film också (fjorton suger) Erica ville se den hon gillar den tydligen.
Efter åkte Isabelle hem. Då gjorde jag, Cissi och Erica något väldigt hemligt ;)

Sedan gick vi till centrum och köpte mat. Dem findus låda och jag kommer inte ihåg vad jag köpte.
Vi gick hem till mig och åt och hade det mysigt. Sen gick alla hem runt 9 ungefär.

Nu har jag sett film med pappa och Micke.

Nu ska jag duscha och sova. 

pöss pöss!

 
Tröja- HM
Jeans-Lindex

Min balkong imorse ;P

I köksfönstret (H)


//Camilla <333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: